Bu kitabı çok severek okudum.
Beyza Alkoc dan okuduğum ilk kitap da degil. Çok güzel bir yazılış şekli mevcut. Akıcı ve büyüleyici, okurlarını kitaba bağlayan bir türden diyebiliriz. Tabi bu benim düşüncem. Herkesin ki farklı olabilir ;)
Bir takım yıpranmış lakin savaşmayı bırakmayan Gençlerin hikayesi diyebiliriz. Çok sevdim ve tavsiye edilir :)