kimi seversen sev, nasıl seversen sev, unutma ki
bilinmeyecek değerin.ne yaptığın ya da nasıl yaptığın
değil,yapamadıkların sorgulanacak suçlanacaksın.. yıllarca döktüğün
gözyaşına bakmadan, belki ” bir an yaşadığın tebessüm ” batacak
birilerine,nasıllar sorulmadan,nedenlerle yargılanacak..
ağlayacaksın,ağlamak istemiyorsan; kimsede müebbet kalmayacaksın”