Taşra yaşamını ve insanlarını detaylı tahlil eden ve yansıtan, konu ve içeriği olarak edebiyatımızda "efsane"diyebileceğim bir kitap olduğunu düşünüyorum. Tavsiye ederim...
Şu zamanda kitap yazmak ne kadar kolay olmuş, diyorum bazı kitapları görünce. Bir iki bir şey karalıyor, cepte de parası varsa kitap haline getiriyor. İnstagramda, orda burda fenomen oluyor. Kitap nedir bilmeyen bazı insanlar bu kimseleri pohpohluyor. Sonra adı yazar olduya çıkıyor. Kitaplar çoğaldı da ortalık çöplükten geçilmez oldu. Yanılıyor muyum sevgili okurlar?
Şu zamanda kitap yazmak ne kadar kolay olmuş, diyorum bazı kitapları görünce. Bir iki bir şey karalıyor, cepte de parası varsa kitap haline getiriyor. İnstagramda, orda burda fenomen oluyor. Kitap nedir bilmeyen bazı insanlar bu kimseleri pohpohluyor. Sonra adı yazar olduya çıkıyor. Kitaplar çoğaldı da ortalık çöplükten geçilmez oldu. Yanılıyor muyum sevgili okurlar?