Hüseyin

Hüseyin
@BayramHuseyin
Bir ömür daha lazım vefatımızdan sonra. Çünkü bu ömrümüzü sadece umutlanmakla geçirdik. Sa'di-i Şirazi
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... çünkü hüzün,hisleri olanların harcıdır. Fernando Pessoa
Alıntı
Mutluluk bir yüktür. Talih bir boyunduruk. İkisi de fazla rahat bir durumun göstergesi. Ne telaşlı, ne telaşsız, yaşarım ben Aldırmadan sevinçlere, acılara. P Fernando Pessoa
Alıntı
Yalnızlık Üzerine "Okul yıllarında tamamen yalnızsınızdır. Sıra arkadaşınız vardır ve yalnızsınızdır. İnsanlarla konuşursunuz, yalnızsınızdır. Fikirleriniz vardır, gariptir, size aittir, her zaman yalnızsınızdır." Thomas Bernhard