📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Doğrusu tatile gitmek çok güzel,
Yani resim çekmek de
... Aynen gezmek de
Tarihi yerleri görmek de
...
Lâkin bir dağ köyünde akan pınarın dibinde yeşeren ağaçların gölgesinde uzanmak daha güzel
Sonrası mı kitap okumak mesela gerçekten güzel."
Sen hiç “ayn-ür rızâ” ile baktın mı ?
- O ne ki ?
“Kusur Görmeden, muhabbet ile bakan gözler, demek...”
Ben de bilmiyordum şimdi okuduğum bir anektodta öğrendim:)