Kitabi zevkle okumakla beraber iki bölüme ayırmak isterim ilk bölümde akıcı alıntıdır bilgiye dair çok fazla kaynaktan yararlanılarak yazılmış. Son bölüm ise yazarın dünya görüşünü dini görüşünü teslimiyetçi bir bakış açısı ni yansıttığını söyleyebilirim
Neticede insanligin gelecegi değişimlerle mutlaka farklı bir hal alacaktır bu kaçınılmazdır.lakin yazarın umudu geleceğimiz de geçmiş değerlerin gölgesinde gecsin istiyor.
Yazarın başka bir kitabını daha okumam sanirim(sakıncalı piyade ):