bilal

bilal
@Bbilalyy
Meb - Sınıf Öğretmeni
Lisans
İstanbul
229 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Aptalca bir çırpınış içindeyim. Hiç iyileşmeyeceğimi biliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım. Mürekkeple yazmışlar oysa. Ben, kurşun kalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım.
Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
Darıldım onlara. Onlar bu dargınlığımın farkında değil tabi. Kapıdan çıkıp gidince hemen unutuluyorum.
Yaşlanıyoruz
Gittikçe eskici oluyoruz Olric. -Ne yapalım efendimiz, yeniliklere yetişemiyoruz.