bilal

bilal
@Bbilalyy
Meb - Sınıf Öğretmeni
Lisans
İstanbul
229 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Onun gördüğü dünya, vahşi ve zalimdi; herhangi bir sıcaklık barındırmayan; sevmelere, okşamalara, şefkate ve ruhların ışıltılı yumuşaklığına yer vermeyen bir dünyaydı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bildiği tek hayat olan huzurlu yalnızlık yoktu artık.
İnsanlar gibi düşünseydi; hayatı, doymak bilmez bir iştahı doyurmaya çalışmak olarak özetlerdi.
Yasa şöyleydi: YA YERSİN YA DA YEM OLURSUN.
Bundan böyle her şeyin dış görünüşüne karşı sonsuz bir güvensizlik içinde olacaktı. Bir şeye inanması için önce onun iç yüzünü, gerçeğini öğrenmesi gerekecekti.