Her öğretmenin bildiği gibi, ölçebileceğiniz ve ölçemeyeceğiniz şeyler vardır. Sınıftaki enerjiyi bir grafik eğrisine oturtamazsınız ama yine de, hissedilebilen çok önemli bir şeydir.
“Başarısızlık” fikri bizi o kadar huzursuz ediyor ve utandırıyor ki, sonunda başarı fikrini sulandırıp değersizleştiriyoruz. Öğrencilerin yapmasını beklediğimiz şeyleri azaltarak, onların neler yapabilecekleri hakkındaki kendi düşüncelerini sınırlamış oluyoruz.