Canım hiç yorum yapmak istemiyor.. Kitaba başladım çok sevdiğim bir arkadaşımı kardeşim gibi sevdiğim 40 yıllık kopmadığımız Candostumu kaybettim Yaban; bizim gibi bir Türk Subayının, sonradan yerleştiği köylülerce kendisine verilen bir isimden geliyor.. Tarihi ve İnkilap tarihi bilgisi olanlar okursa daha keyifli oluyor.. Kitapla kalın kendinize iyi bakın