Yaratana onurlu bir hayat bırakmayalım mı?
Hayatını dolu dolu ve güzelliklerle geciren bir insan..
Her zaman güzel şeyler yaşamasada hayata güzel bir gözle bakabilmiş.
Çok severek, keyif alarak dersler çıkararak okuduğum bir kitaptı.
Sadece Nurullah Genç değil, babası çevresi sevdikleri de çok kıymetli insanlardı.
İnsanı insan yapan sadece kendi başarısı, şu bu vs. değil. İnsan ailesiyle sevdikleriyle birlikte tamamlanıyor.
Bir annenin duası, bir babanin yardımı, hanımının desteği derken her şeyiyle bütünleşiyor insan.
Okurken hep ne güzel hayat dedim. Çok şaşırdığım ve Allah'ın sevgili kuluymuş dediğim yerler çoktu.
En duygusal yeri babasının vefatı oldu. O kadar içten yazmış ki acısını yüreğimde duydum.
İnsanlığa küstüğüm vakitlerde açıp açıp tekrar okumalıyım.