Bedi@

Bedi@
@Bediasincar
Bu dünyada gördüğüm , duyduğum herşeyin yalan olabileceğini biliyorum elbette ama yine de insanların gözlerine inanmayı seçiyorum..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi zaaflarının , korkaklıklarının farkındasın ama bunu başkalarından duymak canını yakıyor .Hiç olmazsa bununla yüzleşecek kadar cesaretli ol hayatının kefaretini ödemeden kurtulmak mümkün değil biliyormusun.....
Alelacele, koşarken birbirine birşeyler söylemeye çalışan insanlar gibiyiz.....
Yüzüme ilk kez karşılaştığın bir yabancı gibi değil, üşüyüp birbirine sarılmış insanlar gibi bak..