Ben yazmaktan yaşayıp, yazmaktan yiyip ve yazmaktan anlayıp yukarı bakmayı durup durup, bir köpeğin boğazını geceleri uysallığına verdiğimde yazmaktan, işte mutlu bir kitabın bomboş satırları da olsa bu, dans edeceğim yazmaktan, belki maviliklere soyunmadan gireceğim üstümde yazmaktan bir örtü
ve gel demesiz kurulmayan hiç bir şiirin ortası gibi çağrı yazmaktan
ürperti ve duanın eli ya işte göğsü buğuya kaçıran
yazmaktandır yazmaktan
eleğimsağma da aslında çok kötü bir cümlenin hayrıdır sonunda yazmaktan
sürüngenlere de açılan mutfağımın
kedilerin kıyıdan yürümesi yazmaktan
hatta ve kaynayan pilavı beklemez mi yunuslar denizinde gibi yazmaktan olup
işte ben yazmaktan açılıyor sokak lambaları
sabah güneşin ilk ışıklarıyla tokalaşıp
yanaklarından öpmüyor mu yazmaktan
görüyorum çocuklar bağlarını güzelce
tutturuyor öğretmenler mutlu yazmaktan
...
inkar etmeyin yazmaktan
seviyor bütün papatyalar ayrımsız yaz...