Yazmak istersin sadece, hiçbir yere gitmeyen bir denizin her gün yeniden kıyılara vuran dalgası.. Yahut evini askıda bırakmış kuşların rüzgarı olursun havada.
Elinden tutan olur mu düşünmeden. Yetici bir oturuşla karşılarsın yalnızlığı.. Fakat öyle değil dimi, ıslak kalıyor insan suyun ıssızlığa çalan karanlığında.. Olmalı diyor. Biri olmalı..