Kesinlikle çok güzel bi kitap,ortaokul öğrencilerine tavsiye kitabıdır,Hz.Adem ve Hz.Havva nın yaratilisi,cennetten yeryuzune inmelerini sade bir dille anlatmis,iki kere okuyabilecegim nâdir kitaplardan
Haaarika bir kitap,benim cevremde genelde arkadaslar basladi ama maalesef bitiremediler,siz sabirla okuyun,filistin olaylarinin özeti,yakin tarih takip edip sevenlere hic de sıkıcı değil
Limon AğacıSandy Tolan · Pegasus Yayıncılık · 20227,9bin okunma
Ortaokul seviyesindeki ogrencilerinize gönül rahatlığiyla tavsiye edebilirsiniz,harika bir kitap,kısa kısa hikayeler oldugu icin sıkılmaları da söz konusu değil,bu arada sizler de okumadiysaniz hemen alın kütuphanenizde bulunsun