Kitabın ilk serisini okumamıştım ama keşke okusaymışım.En kısa sürede diğer serilerini de alıp okuyacağım. Her satırında yeni bir şey öğrendiğiniz,kurgusuyla,anlatımıyla,karakterleriyle muhteşem bir kitap.Çok da güzel akıyor. Okuyun,okutun. Pişman olmayacaksınız.