Taş Meclisi
Bu sefer alıntı değil heyecanımı paylaşmak istiyorum. Yani bu kadar konuyu bir kurguda bir araya getirebilmeyi nasıl başardın bilmiyorum Grangè! Okurken zevk alıyorum resmen. Özellikle akupunkturcu adamın otopsisindeki o gelişmeler, detaylar, birbirine mükemmel derecede uymuş olaylar!!! Bayıldım bayıldım bayıldım.
Nil'de Ölüm
Karmaşık olaylar, birbirini takip eden trajediler…finale yaklaştıkla tahminlerimin hepsi suya düşüyor, yerine bir yenisi geliyordu. Aşırı tatmin edici bir kitaptı🫠