Sabahattin Ali'nin anlatımını çok beğeniyorum. Yine güzel bir kitabını daha bitirdim. Kitapta Ömer, Macide ve Bedri'nin hikayesi anlatılırken karakter tahlilleri, kişinin yaşadığı ruh dünyası çok iyi yansıtılmış. Akıcı ve yalın bir dille yazılmış. Yazar yaşasaydı kim bilir daha ne güzel eserler yazacaktı.Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Keyifli okumalar.