“Pek çok insan kendini tanımıyor. Ne istediğini ne istemediğini bilmiyor. Hangi olay ona ne hissettiriyor, fark edemiyor. Ondan sonra da ‘kimse beni anlamıyor’ diye ağlanıyor.”
“Sen anlayacaksın önce kendini ki başkalarına anlatasın. İçindeki duyguları sen fark edeceksin. Düşüncelerini sen görecek, neden öyle düşündüğünü ölçüp, tartıp, analiz edeceksin.”