📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsan sorduğu her sorunun cevabını alır da, farkında değildir işte. İmkansızlıklar içinde zanneder kendini; dinlenme, yalvarma, daha büyük bir güçten talep etme çerçevesinde istemek gerektiğini zanneder. Ne uzağız kendi gerçeğimize, ah ne uzak!…”
“Soracaksın, yani cevap talep edeceksin, ‘Nasıl olunur?’ diyeceksin, o zaman verilir. Yeni bir deneyim bu, önce onu olman lazım. İnsan deneyim için gelmiştir, deneyim talep edebilir. İnsansın sen, insan olmanın sorumluluğunu alarak yürüyeceksin.”
“Arada sallanacağız, arada düşeceğiz ve bu olduğunda şükredeceğiz. Yaşam bizi bir hikayemizle daha yüzleştirdiği için, o her ne ise onunla göz göze gelip, temizleyip biraz daha gerçekte yaşayabilme fırsatını yakaladığımız için şükredeceğiz.”