RETA

RETA
@BegonyaBoothas
Aklım fikrim serserilikte… Evli
Mersin
22 Aralık
193 kütüphaneci puanı (Geçen ay: 20)
2057 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ne güzel özetlemiş..
“Sanırım hastayım doktor… İçimde ezici ve ürpertici bir eksiklik duygusu taşıyorum. Onsuz düşünmediğim, yaşayamadığım bir şeyden ayrı yürüyorum. Sanki ruhumu boşaltmışlar ve bana sadece vücudumu bırakmışlar, yaşayamaz ve kendi kendine düşünemez bir haldeyim! Bütün bunlar bana açıklanamaz bir boşluk hissi veriyor, arayıp bulamayanların, bir şeyler yapması gerektiğini bilen ama ne olduğunu bilemeyenlerin ıstırabı gibi bu.”
Sayfa 250·Kitabı okudu
Reklam
Bize her zaman kendi gölgemiz gibi yapışan bir hayaletimiz vardır..
Aşka duyulan özlem, zamanın kendisi kadar eskiydi hatta yaşamın kendisinden bile daha eskiydi..
Dipnot, bunu ben demiyorum :)
Eğer yemek yemek için sofrada daha az ama sevişmek için yatakta daha çok zaman harcarsak her bakımdan çok daha sağlıklı olacağız.
Kalır seninle gerçekten neyi seversen, gerisi boş…
Reklam