"Araştırmaların birinde bir hastanedeki hastaların yarısını pencereleri ormana bakan odalara, diğer yarısını penceresiz odalara yerleştirdiler. Orman manzaralı odadaki hastalar çok daha çabuk iyileştiler! "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"1940 yılında Morita Terapisini geliştiren Doktor Shoma Morita tedavilerinde hastalarını ormana gönderiyor, onlara yürüyüş, odun kesme ve ağaçlar arasında dinlenme gibi aktiviteler yaptırıyordu. Kullandığı yöntemler ilaçlı tedavinin katbekat üstünde sonuçlar veriyordu. En iyi ilacımız doğa olabilir mi? Öyleyse ona nasıl dönebilir, varlığını yoğun şehir hayatımıza nasıl dahil edebiliriz? "