Serinin bitmesine sadece 1 kitap kaldığı icin üzülüyorum. Kitaptaki karakterler yaşamımdan biri gibi oldu artık. Yazarımız yine muhteşem bir iş çıkarmış kitaba o kadar bağlandım ki eminim bu gece rüyama girecek. Bu seferki kurgu ayrı bir güzeldi içten içe katilin bu kadar bariz bir şekilde ortaya çıkmayacağını bilsemde beni şaşırttı. Olayların birbirine bağlanış şekli ve önemsiz gibi gözüken şeylerin ne kadar önemli olabileceğini anladım. Son olarak sevgili yazarlar kitapların sonunu böyle hüzünlü yazmayın yine içim burkuldu. Ahh zavallı …… ahh okuyanlar kimden bahsettiğimi anladınız.