Begüm Halat

Begüm Halat
@Begumhalat
İstanbul, 10 Ağustos 1999
38 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
10/10
·528 syf.··
Beğendi
·
2025 19. kitabı
Elif ; Mısır da dünyaya gelen Elif babasının şehit olması ile hayatının en karanlık dönemine girmiş liseyi bile yaşıtlarıyla tamamlayamamıştı.. Bir gün okul çıkışı arkadaşına kalemliğini atarken metroda bir adama çarpmış ondan özür dilemiş ama adam ona çok esrarengiz davranmıştı.. Aradan günler geçerken Elifin içindeki sıkıntı ve o gün olayların sahte çıkması üzerine takip ediliyor hissi kimseye bir şey anlatamaması ve hislerinin doğru çıkıp kaçırılması onun artık hayatının normal olamayacağının kanıtıydı.. Kuyu ya atılmış ve aralarında Azrail diye bahsettikleri konuşan adamların dediklerinden bir şey anlamamıştı.? Donmak üzereyken metroda gördüğü adam onu kurtarmıştı.. Sürekli karşılaşmaları tesadüf olamazdı.. Hastanede ise onu kurtaran adam ile evlenmek zorunda kalması Annesinin bir şey dememesi ve zorla istemediği bir adamla evlenicek olması sırların aslında hayatında hep var olduğunu sadece onun hiçbişey den haberi olmamasına kanıttı..Dedesine amcalarına bile haber vermeden dini nikahı kıyılmış ve evlendiği adam Vuslat ise nişanına tüm düşmanları çağırmış gösterisini yapmıştı.. Nişan sonunda ise Elif vurulmuş günlerce kendine gelememişti.. İyileştiğinde ise Eylül onun hayatına daha iyi adapte olabilmesi için bir yetimhane ye götürmüş ve çocuklar ile zaman geçirmesini sağlamıştı.. Bunun üzerine Elif orda çalışmaya başlamış ve aralarından daha yaşı çok küçük olan Ahmet ona aşık olmuştu.. Siraç Vuslat ; Çocukluğu üvey babasının ona yaptığı işkenceler ve annesinin bu konuda hiç bir şey yapmaması onun normal bir birey gibi büyümesine engel olmuştu.. Dedesinin yanına geldikten sonra kuzenleri ile büyümüş ve çok zeki bir adam olup yazılım şirketi kurmuştu.. Korumaları olan yaşadığı hayat onun ölümle barışık bir canlı bomba gibi gezmesine sebepti.. Bir gün o kızı
MıhMehsa · Ephesus Yayınları · 0467 okunma
Begüm Halat
her şeyi anlatmışsınız
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
6/10
·344 syf.··
2026 2. kitabı
Çok özlemişimmm, kitap okumayı çok özlemişim. Bir oturuşta freida hanımın kitabını bitirmek eski günleri hatırlattı. Ne kadar kötü ya da ne kadar iyi yazarsa yazsın kitapları akıp gidiyor. Diğer kitaplarından farklı bir kurgu okuduk. Kitap okumaya okumaya paslanmışım. Aslında yine bildiğinden gitti; 3 tane ana karakter, iki tanesi sorunlu bir taneside mükemmel harika bir ... Sadece sonunu zorlamış yani son 3 sayfayı etkileyici bitireceğim diye bir tarafından sallamış. Ayriyeten SPOİLERRR Kitapta o kadar kötü gösterdiği şeyi en son bilmeyerek ana karaktere yaptırmak ne demek ya. O sahne olmasaydı kitap olmayacak mıydı yani? Hudson yani Jay olayı gereksizdi. Geri kalan yerler sardı, değinmeye çalıştığı konu güzeldi. Kızların en sonunda destek almasına da sevindim. Umarım bunun filmini çıkarmaz.
ÖğretmenFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20251,946 okunma
Begüm Halat
Cidden o sondaki olay neydi Ne alaka Ben hala anlayamadım kitap bittiğinde evenin sevgilisinin oğlu diye algıladım ama Çünkü mantığıma oturmadı shsgdgege Ama sanırım sevgilisiymiş
Anneler babalar dikkat !!!
1/10
·664 syf.··
2023 7. kitabı
Bu kitabı yakmak istedim... Sonunda sanırım dibi buldum şekerim. Yıllardır kitap okuyup yorumlayarak pek çok iğrenç ergen romanıyla beynime işkence ettim ve bu yolculuk artık dibe vurdu. Bakın sevgili ergenler iki insan evladının birbirlerine psikolojik şiddet uygulamaları AŞK DEĞİLDİR. Siz bu abuk sabuk şeyleri okuyarak en başta kendinize saygısızlık ediyorsunuz. Bir erkeğin bir kadının ruhunu ve bedenini bu kadar kum torbası niyetine kullanmasını okumak eğer size keyif veriyorsa sapıksınızdır. Muhtemelen kabahat de sizde değil sizin zihinsel gelişiminize gereken önemi vermeyen ailenizdedir. Yazar Dilara Pamuk, zerre kadınlık gururu denen şeyi gözetmeden harala gürele kendi "sert erkek" fantezisini yazmış gibi geldi bana. Şekerim keşke kendine bir mafya sevgili bulsaydın da şu paçavrayı yazmasaydın. Kitapta bir Nazlı karakteri var, her sayfa ilerlediğinde biraz daha erkek egemenliğine muhtaç bir zavallıya dönüşüyor. Ergen kızların beynine yüklediğiniz mesajlar gerçekten tiksinip kusmama yol açıyor. Genç bir kadın eğer gerçekten zekiyse şu kitabı okurken zehirlenip hastaneye kaldırılır. Bünye kabul etmez çünkü. Sevgili ergenler üzülerek söylüyorum ama ayıla bayıla beğendiğiniz bu kitap ne yazık ki ruhsal dünyanızın ne kadar büyük bir çöplük olduğunu göstermekte. Düşünce gücünüzü neredeyse yitirmişsiniz ve böyle bir romana kendinizi kaptırıp "okuduğum en güzel şeydi" diyebilecek kadar akli melekeleriniz yerinden oynamış. Açıkçası bu incelemeyi okuyan anne ve babalara seslenmek isterim. Evladınızın elinde bu kitabı görürseniz derhal elinden alıp bir şekilde uzaklaştırın. Bu kitap görünümlü zihin artığı şey gerçekten gelişim çağındaki insanların aklına çok çok çok yanlış mesajlar sunuyor. Çoçukları ve ergenleri artık bu içeriklerden korumak zorundayız çünkü okuduğum
Maça Kızı 8 - 1. KitapDilara Pamuk · Artemis Yayınları · 20232,909 okunma
Begüm Halat
Instagram'da biri bayıla bayıla övüyordu Ben de bu tarz kitapları ön yargım var diye Yorum yazmıştım O da yine Övmüş ama bu yorumdan sonra görüyorum ki klasik bir Vet Pet kitabı yani okumaya değmez
7/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2019 113. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2019 16:12
Kitabın sonuna geldiğimde öğrendiğim bir bilgi ağlamama neden oldu desem şaşırır mısınız? Bu kitap Temizlikçi adındaki ilk kitabın devamıymış. Bu beni üzdü çünkü o kitapta elimdeydi. Tabi kendimi avutmmak için farklı bir mod düşündüm bende. Bu kitap nasılsa olaylar bittikten sonra yaşananları gösteriyor, ben de olaylar bu noktaya gelmeden önce neler yaşanmış onu görmek için okurum diye düşündüm. Kendimi böyle avuttum yani. Kitabın henüz başında daha okumaya başlamadan bir cümle okudum. Çok merak ettim o olayı. “Türkiye’yi her zaman hatırlayacağız.” Bu cümleyi görünce bunun olayını merak ettim ama bir dönem gerçekleşen Türkiye ziyareti dışında bir bilgiye ulaşamadım. Dedektif Schroder’in son kurban Sally’i bulmasıyla Joe tutuklanır ve hapse gönderilir. Joe gerçekten katil midir yoksa yazar bir Stephen King romanı gibi okuyucuyu BUG’da mı bırakıyordur? Christchurch Kasabı kimdi? Kitabın sonuna kadar bunu içimde tartıştım. Bu arada yeri gelmişken, nasipse bu haftasonu Stephen King romanımız olarak Hayvan Mezarlığını okumayı düşünüyorum. Bilgisini vereyim şimdiden. Diğer yandan Melissa diye bir kadın da uzun bir zaman boyunca Joe ölsün diye adam tutmaya çabalıyor. Melissa tiplemesi çok iyi yapılmıştı. Hele ki final oldukça mükemmeldi diyebilirim. Final çok iyiydi, ne diyeceğimi bilmiyorum. Güzel ilerliyor aslında bir aksiyon yok ama sizi kendine tutuyor bir şekilde. Böyle olunca ilk kitaba daha bir merak saldım ve böyle okuyacağım. Size de iyi okumalar, iyi bir hafta sonu diliyorum. Esen kalın..
Kurban JoePaul Cleave · Pegasus Yayınları · 2016139 okunma
Begüm Halat
Merhaba kitap okuma grubunuz mu var acaba varsa katılmak isterim
10/10
·1216 syf.·
Beğendi
·
2017 33. kitabı
Okuma alışkanlığı kazanmama vesile olan bu kitaba inceleme yapmayı, bir borç değil de bir görev bilirim. 2017 yılıydı. Her sene çıkan John Flanagan'ın kitaplarını okumak dışında kitap okumakla uzaktan yakından hiçbir alakam yoktu. Kardeşim vizyona giren bir korku filmi olduğunu söyledi ve benim de gelmem için ısrar etti. Uyarlama filmin adı ''O'' ve kitabın yazarı ise Stephen King... Stephen King ismini çok fazla duyuyordum; malum Yeşil Yol, Esaretin Bedeli, Medyum, Mahşer, Hayvan Mezarlığı gibi kitapları yazan adam olması ve bu kitapların çoğunun filme veya diziye uyarlanmasından dolayı aklımda yer etmiş. Merak ettim ve ''tamam, arkadaşları da alıp geliyorum'' dedim. Vardık salona bizimkiler bana en köşedeki yeri ayarladı. Sinema ve film çok izlemediğimden ilk başta sebebini anlayamadım ama 5 dakika sonra film başlayınca oturduğum yerin hoparlörün hemen altı olduğunu çok acı bir şekilde anladım. Tabi bunun yanı sıra filmin korku-gerilim türünden kaynaklı olmasından dolayı önümde ve arkamda da sevgililer vardı da o konulara girmiyorum, sonra inanılmaz düzeyde konudan sapıyorum. Film başladı ve ben nedense Pennywise'a karşı inanılmaz düzeyde bir samimiyet duydum. Neden bilmiyorum, oldum olası palyaçolardan nefret etmişimdir ve Pennywise sayesinde bu nefret kat kat arttı; ama Pennywise'a karşı nefretten doğan bir sempati duydum. Filmin konusu da fena olmayınca ne yalan söyleyeyim çok hoşuma gitti ve 2019 yılında çıkacak olan devam filmine kadar kitabı okuma kararı aldım. Yanlışlıkla aldığım en güzel karardır diyebilirim. Bir yerden kitap okumaya başladığınız an bahaneler çerçevesinde bu durum git gide ilerliyor; ama bu bahaneler sizi olumlu yönde ilerletiyor, nasıl mı ? Aklımda sadece bu kitabı okumak vardı. Yakınlardaki bütün
1000Kitap
OStephen King · Altın Kitaplar · 20257,4bin okunma
Begüm Halat
Merhabalar ben de kitabı az önce bitirdim baktım da 9 günde bitirmişim gerçekten çok hızlı akıp giden bir kitap genel olarak çok beğendim ama kitaptaki Sonlara doğru olan bir sahne beni rahatsız etti o yüzden 1 puan kırdım çocukların tünellerden çıkmak için yaptığı şey bence çok Gereksizdi olmasa daha iyi olurdu