Begüm karpuz

Begüm karpuz
@Begumkarpuz
" İnsanları mutlu etmek ve bu mutluluktan insanın kendisinin de mutlu olması ne kadar da kolay." diye düşündüm. Bir kez açıldın mı , o canlı akım insandan insana geçer , yüksekten aşağı düşer, derinliklerden yeniden sonsuzluğa doğru yükselir.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önceden sabrederdim. Artık uzaklaşıyorum.

Begüm karpuz

, bir kitap okudu
10/10
·83 syf.·
25 saatte okudu
·
2020 9. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
İnsan bekliyor , bekliyor, bekliyor, düşünüyor, düşünüyor, ta ki şakakları ağrıyana kadar düşünüyordu. İnsan yalnız kalıyordu. Yalnız. Yapayalnız.
Sayfa 49 - olımpos
Bize hiçbir şey yapmadılar, bizi sadece hiçliğin ortasına bıraktılar çünkü dünyada insan ruhuna hiçlik kadar baskı yapabilecek başka bir şey yoktur.
Sayfa 47 - olımpos