Behçet

Behçet
@Behet3621
Yaşamak elindeyken bugüne bugün, ne diye bırakır, yarını düşünürsün?
Matematik öğretmeni MEB
Egitimci
57 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
“…kimseyi sevmeye cesaretim yok.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gidenler, geride kalmanın neye benzediğini hiç bilmiyor.
Yalandan kim ölmüş diye soruyorlar. Doğru kimse ölmez… Ama: güven ölür, gönül ölür. En önemlisi de insanlık ölür.
Ahlaki tepelerin çok soğuduğu döneme denk geldik .
Sence ruhun nerde? ... Bana ayağa kalkıp yaşamaya devam etmem için yalvardı. Beni günahlarımdan arındırıcak bir mucize bekliyor gibiydi. Kılımı bile kıpırdatmadım. Ağzımı açtım içimden akıp gitsin diye. O da gitti. O an birşey düştü elime. Ruhumu yüreğime bağlayan ince bir kan pıhtısı geldi . Kimsenin umrumda olmaz sandım. Ben kimseyi rahatsız edecek değilim. Topraktan bile kendime bir yer çalmadım. Beni senin mezarına gömdüler. Bedenim kollarının arasına milimi milimine yerleşmiş. Ama bana sorarsan seni kucaklayan ben olsaydım daha iyi olurdu.