📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tarkovski'nin bir sözü vardı:
Kendinizi, kendinizle vakit geçirmeyi yalnızlık sanmayacağınız şekilde
Böyleydi sanırım.
İnsan olmanın şiarındandır sevgi muhabbet ülfet, başkalarıyla vakit geçirmek, başkasını yanında arkanda hissetmek... Amma velâkin insan yeri geldi mi tek başına olmayı da ganimet bilmeli. Kendi başına geçireceği güzel bir vaktin fırsatını kollamalı bile, bana göre.
Aea