Bazı şeyler tamda vazgeçme eşiğinde olduğunda gelirmiş.
Artık herşeyi biraz daha salmış haldeyim. Bıraktım biraz düşünmeyi. Hala düşünüyorum belki ama eskisi kadar değil.
Herşey olacağına varıyor. Sen istediğin kadar birşeyi istiyorum veya istemiyorum de.
Olacak Olan oluyor.
Ha tabi herşeyi Allaha bıraktım dersen işte o zaman zaten en iyisi bizim için ne ise o oluyor . Bakalım neler olacak? Ben sadece artık daha sade düşüncelerdeyim. Hayat yorar, hayaller yorar ama biliyorum bir gün hepsi gerçek olacak ✨️🥹