Bünyamin Elik

Bünyamin Elik
@Belkk
Ben ölmek istiyorum sayın albayım, ölmek.
Fakat Allah kahretsin insan anlatmak istiyor albayım; böyle budalaca bir özleme kapılıyor.Bir yandan da hiç konuşmak istemiyor.Tıpkı oyunlardaki gibi çelişik duyguların altında eziliyor.Fakat benim de sevmeye hakkım yok mu albayım? Yok. Peki albayım.Ben de susarım o zaman.Gecekondumda oturur, anlaşılmayı beklerim.Fakat albayım,adresimi bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar? Sorarım size: Nasıl? Kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı? Ben ölmek istiyorum sayın albayım, ölmek.Bir yandan da göz ucuyla ölümümün nasıl karşılanacağını seyretmek istiyorum.
Sayfa 259·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizim gibiler
Bizim gibilerin hayatında güzellikler, kısa süren aydınlıklardır.Bizim gibiler, başkalarının yaşantılarına kısa bir süre için girerler.Uşak rolünde sahneye çıkarlar.Kötü bir yaşantı,fakat iyi bir oyun
Sayfa 158·Kitabı okudu
Edebiyat
Benim içimdeki çocuk hiç büyümedi... Yıllardır taşıyorum içimdeki çocuğu, yaşamadığı için büyümedi hiç amcası.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Edebiyat
Kelimeler Albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan bazı güçlüklerden ancak onları unutmak suretiyle kurtulabiliyor Albayım
Sayfa 89·Kitabı okudu
Edebiyat