Bella

Bella
@Bella76
Nefes Nefese
Döneceğim diyorsun sevgili, Ama sen hiç gitmedin ki! Ruhun ruhumla sevişti, Nefes nefeseydik, İki soluk arasında gözlerimiz sevişti. Yazdığın şiiri okudun bana, Bende sana, İki şiir arasında Gönül'lerimiz sevişti. “Uzaktaydı sevgili, Eli elime değmedi, Oysa masalsı destanlarda, Başı gerdanımda, Parmaklarım saçlarında.” Gideceğim diyorsun sevgili, Ama sen hiç gelmedin ki!
Şiir
Reklam
Kara Toprak ve Hayat
Toprak kara ama, Boşuna değil Çiçeklerin açması... Sende topraksın, Boşuna değil seni sevmem... #BerilYabarŞiirleri Hepimiz bir çiçek gibiysek ve hayatta bir toprak. Kimimiz bir çölde, kimimiz lüks bir sarayın gül bahçesinde ve kimimizde bir kaldırımın arasındaki beton boşluklarında doğuyoruz. Hayatın girdaplarında sürüklenip, tohumlarımızı kapan rüzgarın işgüzarlığıyla bir anda gurbette buluyoruz belki de bedenimizi. Ruhumuz ve aklımız bu değişimlere uyum sağlamaya çalışırken sürekli toprakla, suyla, rüzgarla savaş halindeyiz. Zaten hayatta bu üçünün sağlığını iyi korumak lazım. Ve bazen daha iyi bazen de daha kötü durumda bu savaşı veren bitki; biz insanız. Betimleme hazır kıvama gelmişken bu kısa yazımda hemen sadede gelelim mi? Herkes bu hayatta kendi savaşında! Güneş, toprak ve su bitmediği gibi bize de ait değil. Kiralıyoruz bu bedeni! Çocuklarımız da bizim değil bize emanet. Herkesi ve her şeyi sahiplenmek bize hediye edilen tohumlara ihanet. Sevsek mi biraz? Empatik olsak? Paylaşsak mi? Sevilsek tabii! İzin versek sevdiklerimiz de tohum saçsa-yani değişse-ama biz zorlamasak mı? Kendimize de izin versek ve herseyden ve herkesten çok sevsek mi? Çünkü biz tekiz, özeliz ve ben’cil, sen’cil değil ama gerçekten seversek özümüzü yaşarsak, o zaman başkalarını da severiz. Müsaade de ederiz bizi sevmelerine. Korkmayın artık, kıskanmayın başka çiçek ve toprakları, kendi yolunuzda ve bahçenizde yürüyün. Kendi şartlarınıza şükredin, yeşerin, tohum saçın, geliştirin çevrenizi de. Her canlının bir sebebi var ve hakkı var savaşmaya bu dünyada kalmaya! Ama uzun ama kısa! Ve diyeceğim o ki, paylaşmak, anlaşmak ve anlamak için; dinlemek gerek önce. Kendimizi tanımak sessizlikte ve sonra hayatla barışık olmak o kadar Harika bir duygu ki! Ben oradayım şimdi. İtiraf
İlişkiler
Bir umut
Bir umut gibi içinde olsam yalnızlık çemberinin Yeşersem olur olmaz niyetlerinden İster istemez gitsem peşinden aşkın Bilinmezmiş yol; olsun varsın! Beril Yabar #BerilYabarŞiirleri #goodlifewithberil #insta #wattpad #melekvekadın1
Şiir
aynı anda
Aynı anda, Birbirimize baktık... Ben, onu görüyordum, O başkasını... #BerilYabarŞiirleri #goodlifewithberil #insta #wattpad #melekvekadın1
Şiir

Bella

, 2019 okuma hedefini ekledi.
2019 OKUMA HEDEFİ
0/20 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
20 kitap
0 sayfa
0 inceleme
0 alıntı