İncecikten yağan kar taneleri gibi süzülen gözyaşlarımı sadece ve sadece yatağımda yatarken akıtıyorum. Kimse görmesin istiyorum. Zaafımı, hislerimi kimse görmesin. Bu yüzden gündüzleri tüm sevgimi, tüm hayallerimi, tüm hislerimi saklıyorum kalbimin kütüphanesinde. Gece olunca da okuyorum yine hepsini.
Bazı satırları insanın içine dokunuyor. Özellikle çocuklukta bastırılan duygular üzerine derin şekilde düşündüren, yer yer ağır ama etkisi uzun süre kalan bir kitap. Psikolojiye ilgi duyan herkesin en az bir kez okuması gereken farkındalık yaratan eserlerden biri.