Sonu beni gerçekten cok üzen bir kitaptı. Karakterlerin ne ara bu kadar yakınlaştığını anlayamamıştım. Ama alıntılarında kendimi bulduğum,okumaya devam etmek istedigim bir kitaptı.
SonatIşılsu Gültekin · İndigo Kitap · 20212,415 okunma
Cidden çoğu şeyi ağzım açık okuduğum bir kitaptı. Karakterin yaşadığı seyler okurda bile travma yaşatacak şeylerdi. Karakteri başta asla anlayamadigim ama sonrasında kendimmis kadar anlatabildiğim bir kitaptı.
Okurken eğlendiğim ve benimsediğim bir kitaptı. Karakterin hayatı yaşayışı sorunlarından kaçışı çok farklıydı. Bazı kötü yanları da vardı tabiki ama sevdiğim bir kitap oldu