Yani evet, kitap sarıyor. Akıcı bir şekilde okuyorsunuz ama ben sürekli döngü şeklinde ölümün yaptıklarından, 3 kitap boyunca odadan çıkamamalarından bi tık sıkıldım. Umarım son kitabında her şey çabucak biter. Bir de Gökhan’ın ölmesi pek hoşuma gitmedi :’)
Uzun zamandır okuduğum en güzel polisiye oldu. Hem aşkı hem cinayeti tam tutturmuşlar bence. Okurken çok keyif aldım ve cidden sardı. Şimdi de direkt kuzenime verdim okuması için ;)
Hedef SensinMeral Kır · Olimpos Yayınları · 2019400 okunma
Akıcı bir kitaptı sadece şu ihtiyar ölene kadar azıcık durağandı. Açıkçası ben kesin george lee öldürdü diyordum ama çakkal polis öldürmüş. Fena da yapmadı he azıcık heyecan azıcık kaos oluştu
Noel'de CinayetAgatha Christie · Altın Kitaplar · 20185,9bin okunma