Beni duymadın mı, Her Zaman, Her Yerde Olan Tanrım, beni duymadın mı, Her Şeyi Duyan Tanrım, yoksa cahil bir kulun olan ben mi açıklamalıyım sana? O vakit dinle, inatçı Tanrım...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ahmet Ümit yine şaşırtmaya devam ediyor. Uzun süredir böyle keyif verici ve sürükleyici bir roman okumamıştım. İlk defa katillerin kimler olabileceğini tek seferde doğru tahminlerle buldum.
Can'ın katil oluşu ve ölmesi beni çok üzdü. Çünkü karaktere kısa sürede bağlanmıştım. Ve benden biri gibi gelmişti. Bu da yazarımızın tasvir etme konusunda ne kadar iyi olduğunu gösteriyor.
401. Sayfada Cengiz'in Nevzat'ın ensesine silahın namlusunu dayadığında (Cengiz'in gizlice eve girip Başkomiseri bekleyeceğini hiç düşünmemiştim.) kitabı kenara fırlattım. Aynı bir film sahnesini izliyormuş gibi hissettim ve bir o kadar da korktum. Kendinizi olayın akışına kaptırıp kitabın satırlarında kayboluyorsunuz.
Ayrıca Ahmet Ümit romanlarında cinayet dışında bilgilerde veriyor. Bu kitapta Hristiyanlık, Aziz Pavlus gibi konularda da bilgi sahibi oldum.
Kısacası kitabı okumanızı şiddetle öneriyorum. Hayatınızdan hiçbir şey eksiltmez. Aksine farklı bir serüvene katılır ve yeni şeyler öğrenirsiniz. Ve şunu da belirtmeliyim Ahmet Ümit'in kitaplarının sevmediğim tek yanı bitmeleri. Kendisini büyük bir boşlukta hissediyor insan.
Keyifli okumalar dilerim :))
Kavim (Midi Boy)Ahmet Ümit