Ateş nedir? Bu bir muamma. Biliminsanları sürtünme ve moleküllerle ilgili saçma sapan laflar ediyor bize. Ama aslında bilmiyorlar. Ateşin asıl güzel yanı sorumluluğu ve davranışların sonuçlarını yok etmesi . Sorun çıkaran bir şey fazla yük olmaya başlarsa, onu yakma fırınına atarsın.
Bir insanın siyasi açıdan mutsuz olmasını istemiyorsan , bir meseleyi iki farklı açıdan sunma ki kaygılara kapılmasın; tek bir açıdan sun. Daha da iyisi, hiçbir açıdan sunma . Bırak savaş diye bir şey olduğunu unutsun.