Dünya; kötülük yapanlar değil,
seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hayvansever..
Doğasever..
Kitapsever..
En son insan sever
"Çok fazlada anlam yüklemeyin dünyaya.
Yarısı sabır yarısı şükür.
Yarısı teselli, yarısı kahır.
Kimseyide bilmeden yargılamayın
Herkesin derdi kendine ağır.
Anlatmak ve anlamak için de çok yormayın kendinizi;
İnsanların yarısı samimiyetsiz, diğer yarısı size sağır.
Ve unutmayın asla, ne kadar zorlarsanız zorlayın,
Sonuçta herşey olacağına varır.."