Hala filmini izlemediğim,okurken çok büyük keyif aldığım,oldukça sürükleyici ve sonu acayip ters köşe biten bir kitaptı. Elinize alınca gerçekten bitirene kadar bırakamıyorsunuz.
26. yaşımda kendime hediye olarak aldığım,severek okuduğum akıcı ve güzel bir kitaptı. Üzerinden yaklaşık 4 sene geçtiği için tam konusunu hatırlayamasam da ‘romantik komedi’ tarzındaydı diye hatırlıyorum.
Elif Şafak’ın okuduğum ikinci kitabı. İlk okuduğum kitabı “Aşk”tan,tarz olarak çok uzak ama çok güzel bir kitaptı. Günümüze çok yakın bir hikaye olduğundan;”Acaba ne olacak?” merakıyla okuyorsunuz gerçekten. Tavsiyemdir.