Oğuz Menşur

Oğuz Menşur
MENŞUR &OĞUZ
Sivas
305 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Bütün yaşadıklarımızı hayal edebilseydik, gerçekten yapmamıza gerek kalmazdı!"
Sayfa 406·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En azından, ailemle otururken. Onlara hiçbir zaman söylemezdim gerçek düşüncelerimi. Tabii, arkadaşlarım da bilmezdi hayata ve dünyaya dair görüşleri mi. Dikkat çekmeyecek kadar sıradan, Kadınların ilgisini çekecek kadar değişik konuşmalar yapardım kalabalık içinde. Tutturulması zor bir dengeydi.
Sayfa 388·Kitabı okudu
Edebiyat
Eğer insanlar da bitkiler gibi, hareketlerini emirlere uyarak yapsalardı, hiçbir zaman eylemlerinden dolayı suçlanamazlardı. Tercihler yapabildiğimiz için suçlanıyoruz. Ya ahlakın içinde ya da dışındayız!"
Sayfa 387·Kitabı okudu
Edebiyat
Dünyada yardım istenecek kimse yoktu. Hiçbir zaman da olmamıştı. Gönüllü yardım kuruluşları doyuruyordu belki birkaç yüz bin kişiyi, ama duyabiliyor muydu, karnını bayat yemeklerle doldurduğu insanların haykırışlarını?...
Sayfa 347·Kitabı okudu
Edebiyat
Kimse uyandırmasın kimseyi. Herkes mutlu uyurken. En kötü kâbus bile iyidir hayatın kendisinden.
Sayfa 348·Kitabı okudu
Edebiyat