Bengisu Hacıalioğlu

Bengisu Hacıalioğlu
@BengisuHao
Fakat herkes bilir ki hayat, yaşanmak zahmetine değmeyen bir şeydir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Annem hep insanın tam anlamıyla mutsuz olamayacağını söylerdi. Gökyüzü renklenip de yeni bir gün hücreme sızdığı zaman, ona hak veriyordum.
Artık bana ait olmayan bir hayatın bütün hatıraları başıma üşüşüverdi. Evet, bu hayat bana ait değildi ama en küçük ve en güçlü mutluluklarımı; sevdiğim mahalleyi, gökyüzünün akşamlari aldiğı her çeşit hali, Marie'nin gülüşlerini ve giysilerini o hayatta bulmuştum ben.
…tuhaf biri olduğumu, beni kuşkusuz bu yüzden sevdiğini ama belki günün birinde yine aynı sebepten nefret edebileceğini mırıldandı.
Bugün annem öldü. Belki de dün, bilmiyorum.