Özlem Sökmen

Özlem Sökmen
@Benimozlem
Herkesin gidebileceği bir yer olmalı.Çünkü öyle bir an olur ki insanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiç anlamaz mısın yar seni bana yazmışlar
Aşk
Yazın çıkan orman yangını gibi Yazın yakmadığı çok belli
Aşk
Herşey üstüme üstüme geliyor. sokaklar sakin geceler karabasan
İnsan ve Duygular