Semra

Semra
@Benmisgibi
...bir şeye tam inanıp inanmadığını kim bilebilir?Ayrıca,duygularımızın yanılmasını veya mantığımızın yanlışını çoğu zaman gerçek inançlarımız sanan da bizler değil miyiz?
Sayfa 220 - İletişim yayınları
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçmişin,hiçbir insanın üzerinde olamayacağı kadar büyük etkisi vardır üzerimde:Gerilerde kalmış bir hüznü veya sevinci hatırlatan her şey derinden sızlatır yüreğimi,aynı şeyleri yeniden yaşatır bana...Aptal bir yaradılışım vardır:Hiçbir şeyi unutmam...hiçbir şeyi!
Sayfa 130 - İletişim yayınları
Söylesene güzel kız,damda ne yapıyordun bugün? diye sordum. Rüzgarın ne yandan estiğine bakıyordum Neden gerekliydi sana bu? Rüzgar ne yandan eserse mutluluk o yandan gelir Mutluluğu rüzgarla mı çağırıyordun yani? Şarkı söylenen yerde mutluluk vardır Ya kederli bir şarkı söylüyorsa insan? Ne olmuş? İyinin olmadığı yerde kötülük vardır, iyi ile kötü uzak değillerdir birbirinden.
Sayfa 108 - İletişim yayınları
...anladığımız şeyleri genelde bağışlarız.
Sayfa 98 - İletişim yayınları