Genel olarak beğendiğim bir kitaptı. İnce olduğu için olayların biraz hızlı gelişeceğini tahmin ediyordum tam da tahmin ettiğim gibi olaylar hızlı gelişmişti. Başrol Başhekim Şakir Feyzi' nin başına gelen olaylar, onun defineyi bulma yolundaki maceraları merak uyandırıcı ve sürükleyiciydi. Olayların sonunda ne olduğunu merak ettiğim için bu kitabı bitirip kitabın devamı olan "Kan Damlası" kitabına başladım. Bu kitabı da okumanızı tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı pek sevemedim. Bana göre olay örgüsü hızlı gelişiyordu ve bir zaman karmaşası vardı. Kitap zaten bölümlere ayrılmış olarak yazılmış bir kitap, kitabın bir bölümünde normal hayatlarını yaşarlarken diğer bölümünde savaş başlamıştı. Bir de kitapta bazı konular hakkında fazla detayı verildiğini düşünüyorum.