Konusu gayet güzeldi 2.Dünya savaşındaki imkansız bir aşk'ı anlatıyor. Belirli bölümlerde sanki kararı siz veriyormuşsunuz gibi iki arada kalıyorsunuz. Kitap çok rahat geçti bir kez okuyunca geri dönüşü olmuyor bence herkes rahatça okuyabilir. Kitap çok güzel kesinlikle almalısınız eğer varsa yakınınızda ki bir kütüphaneden almalısınız.
Cleo ve Grayson'ı hayatım boyunca unutmayacağım ve onların küçük bungalovlarını. Onlarsız yokluk çekiyorum.
Umut tükenmiş gibi görünsede her zaman ikinci bir şans vardır... Ya yoksa?
Hayatta, özellikle de aşkta, asla rol yapamazsın.