Büşra Nur

Aynen Thomas Szasz gibi düşünüyorum : Hayat çözülmesi gereken bir sorun değildir. Hergün olabildiğince akıllıca, olabildiğince bütün ve olabildiğince duyarlılıkla yaşanması gereken bir şeydir hayat. Katlanmamız gereken bir şeydir. Onun çözümü yoktur...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat; hiç gelmeyecek bir gemiyi, denize uzun uzun bakarak beklemektir. Beklemeyi bilenler elbet vuslatın huzuruna kavuşur...🍂
Günaydın. Bazı şeyleri yapmak zorundaymışız gibi. Yapmaz isek "insan" olamazmışız gibi. Bilirsiniz. Megan Hunter, "İnsanlar evler inşa ettiler, çocuklar yaptılar ve dünyayı doldurdular. Ama yüzleri ifadesizdi; neşelerini ve üzüntülerini geride bırakmışlardı." derken bundan bahseder. Herkesin doğrusu kendine sevgili okur. İnsan ancak kendi için kendi arzu ettiği gibi yaşamalı. Var olun...
"Kendimle konuşurken bile onun hoşuna gitmeye çalışıyordum... "
Otomatik Portakal 'dan
Yüreğinde çöreklenip oturan yılanın adı ne?"... Herkesin yüreğini belki de mesken edinmiştir o yılan ama farketmemiz zaman alıyordur. Birine ben diyeyim nefis,siz deyin ihtiraslar, kibir,bencillik...İçinizdeki yılanların zehirini akıtmanız ümidiyle sevgili okur...🥀
Edebiyat