Yalnızlıklar içinde en çok
Gecenin yalnızlığını severim.
Öyle sessiz, öyle sakin, bekler sevdiğini
Yormadan zorlamadan bıktırmadan...
Gecenin içinde en çok büyüttüğü yankıyı,
Bir damlanın bir sel yarattığı
Bir fısıltının ise bir serenat
Karşılık beklemeden öylesine gururlu...
...... BERCESTE 🦋