Kitabın son sayfasındaki editöre teşekkür kısmında şu yazıyordu ".... hiç kitabı yayınlanmamış bir yazarın ilk kitabına bir şans verme cesaretini gösteren muhteşem editörüm....Teşekkürlerimi sunarım."
Ah muhteşem editör sen olmasaydın biz bu muhteşem eserden mahrum kalacaktık. İnanılmaz bir şekilde içine çeken, gerilim/polisiye filmi (bknz. Hannibal) izlercesine tat aldığım bir roman oldu.
Açık söylemek gerekirse romanı okurken sonraki adımları tek tek çözdüm ama bu yinede tat almamı engellemedi çünkü anlatımı ve betimleme yeteneği tartışılmaz. Yazarın diğer kitaplarını okumayı iple çekiyorum. Tavsiye ederim...