Nereden bilecektim beni sevdiğini
Konuşmasaydı gözlerin
Aklımın kenarından geçer miydi
Daha dün yapayalnız yürüdüğüm sokaklarda
Bir gün seninle el ele gezeceğimiz
Diz dize oturacağımız meyhanelerde
Aynı kadehten içeceğimiz aşkı
Ve her mutluluğu paylaşacağımız
Sabahı olmayan gecelerde
Bilir miydim bir yangının başladığını
Ellerime konmasaydı ellerin
Bir kuş çırpınmasaydı avuçlarımda
Kalbimin vuruşunu duymasaydım
Bu kadar sevebilir miydim seni
Böylesine özlem kesilir miydim
Alev alev... Tepeden tırnağa
Yıllar mı? Sahi, nerde o geçen yıllar
Ben daha dün başladım yaşamaya
Kim olduğumu henüz yeni öğrendim
İyi ki; adımı söyledi bir kez dudakların
İyi ki; var oldum, sana yakınlaştım da
iyi ki ; seni gördüm, seni sevdim
iyi ki; sevildim doyasıya
Kim bilir? Bir yeraltı nehri gibi
Kaybolup gidecektim, beni bulmasaydın
Sularım denize varmayacaktı
Ve bu şiiri yazmayacaktım, sen olmasaydın.