Cennetin
Cennetin kapıları arkamda kapandı geri dönmedim Ayaklarımın dibinde ayaklarımın gölgesi duvara kadar önümdeki bütün yolu kaplıyor
Kapalı gözlerimin içinde gölgemin üstünde yürüyorum Anadolu'nun damar damar yollarında gibi
Serap camlı daha güzel kâgir bir ev hatırlıyorum Kulaklarımda şehrin uğultusu Babil'in tatlı uğultusu Eskiden eskiden kayıp halkların vahasında çöl karakollarında
Eskiden eskiden gökyüzünün limanları eskiden sabırsızlık çağı eskiden gelecek
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım, dersiniz, hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten... İki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır...
Bazıları, geleceğe olan inançlarını kaybetmedikleri için sabrederler. Bazıları, işi bitirmeye cesaret edemediklerinden. Korkaklık hiç kuşkusuz hor görülesi bir şey, ama gene de yaşamın düzenine dahil. Tıpkı boyun eğmek gibi, o da hayatta kalmanın bir aracı.