“İnsan en iyi lokantalarda yemek yiyebilirdi, bütün hazlardan payına düşeni fazla fazla alabilirdi, Sâo Paulo’da sahneye çıkıp yirmi bin kişiye şarkı söyleyebilirdi, gelmiş geçmiş en büyük alkış sağanağına tutulabilirdi, dünyanın öteki ucuna gidebilirdi, internette milyonlarca takipçiye sahip olabilirdi, olimpiyat madalyası kazanabilirdi ama sevgi olmadan hiçbirinin anlamı yoktu.”
Kelimelerin ve cümlelerin gücüne inanıyorum ve bu gece hayatımdaki en çok istediğim birkaç şeyin gerçekleşeciğini sadece hayal etmiyorum, bunu yaşayacağıma da inanıyorum…