Tahtalara çivilenen, kafasına kaktüs sokulmasına engel olamayan bir tanrıya neden yakaracağız, diye sormuşlardı. Böyle bir tanrı nasıl yağmur yağdırabilirdi?
"Bu kıza dostluk duyuyorum ben."
"Yeterli mi bu kadarı?"
"Bu yeterli değil de insanın kendi daracık çevresinde yaşayıp gitmesi, hiç böyle bir duygu tatmaması mı yeterli?"